pátek 23. prosince 2011

Nebojte, neumřel jsem ;)


Jo už dlouho jsem sem nic nehodil. No možná je to tím, že za těch posledních cca 14 dní se toho moc nedělo. Bohužel jsme nepodnikli ani žádný výlet L
Přes týden jsem celé dny v práci, v pátek je movie club a o víkendu se odpočívá ;) Co se stalo podstatného za ty dva týdny je asik to, že movie club se přesunul do mého pokoje. Je to tím, že pořádající Němci už bohužel opustili naše řady a tak jsem se toho dobrovolně ujmul – má to jednu obrovskou výhodu – vzhledem k tomu, že už je docela kosa, tak v pátek večer nemusím topit, bo se u mě sejde cca 15 lidí a ti tu místnost spolehlivě vytopí sami ;) Nevýhodou je, že pak v sobotu musím uklízet to, co po nich zbyde.
Další novinkou je, že jsem konečně začal chodit na badminton. Je to fajn, ale po prvním dni mě bolel celý člověk, jak jsem se zas po několika měsících začal hýbat ;) Ale musím říct, že v tělocvičně byla kosa jako prase. Nechápu jak japonsko může být takovou technickou velmocí, jakou je. Zdi tu maj z papíru a topit topí klimatizací – to je plýtvání energiema jako prase!! No v ta tělocvična měla jen 4 skleněné „zdi“ a střechu, takže do ní neprší a nefouká, ale teplota tam je jako venku, fakt mazec. Budu si muset pořídit nějakou teplákovku – jsem tam samozřejmě přišel jako na klasický badminton doma – kraťasy + tričko, ještě že jsem s sebou měl aspoň mikinu. No ale zahráli jsme si docela dobře, i když teda nejsem zvyklý na péřové košíčky. Nicméně musím uznat, že až na jednoho jsou tam všichni o hodně lepší než já, jsem si tam připadal jak začátečník – ale to se změní ;)

No jinak nás teda teď čekají Vánoce, tak jsem zvědav. Po víkendu sem hodím report z našich oslav ;)

Jinak šťastné a veselé!!

Žádné komentáře:

Okomentovat