pátek 4. listopadu 2011

Mountain of Tsukuba (výlet)

Jak jsem psal dříve na facebook, včera (3.11.) byl v Japonsku státní svátek. Proto jsme se rozhodli, že vyrazíme na výlet na horu jménem Mountain of Tsukuba (= Hora Cukuby).
Vyrazili jsme ráno v 10 z autobusového nádraží – musím tedy podotknout, že se mi moc nechtělo, protože večer jsme byli v jednom baru, kde jejich „mambo-jambo“ bylo celkem vražedné. Jde o gin s tonikem, ale toho toniku tam fakt moc není ;)
Nicméně i tak jsme ráno vyrazili. Jela nás docela velká grupa – dva Češi, dva Němci, jeden Švéd, jeden Australan a jedna Japonka. Toš nasedli jsme do autobusu a nechali se odvézt k hoře. No lidu tam bylo jak …… Na začátku naší cesty jsme se porozhlédli kolem, s Kubou jsme si koupili pivko na spravení chuti a koukli jsme na jednoho Japonce, jak propagoval nějakou zázračnou mast – to byla docela sranda. Ta mast je prý dělaná z rozemletých žab a vyléčí úplně vše. Dokonce se ten Japonec pořezal i katanou (japonský samurajský meč) a ránu si potřel mastí, otřel ubrouskem a vo’a’la rána byla pryč ;) Docela pěkné vystoupení!
No po této divadelní vložce jsme vyrazili na náš výstup na horu. Bylo mi řečeno, že ta hora má nějakých 800m, tak jsem si ten výstup představoval, jako výstup na Lysou. Šeredně jsem se zmýli L Ten výstup byl mazec, připadalo mi, jako bychom těch 800m šli přímo, v půlce jsem měl temné myšlenky o tom, že bych výstup vzdal, ale nakonec jsem vydržel a úspěšně jsem došel na vrchol, sice splavený jako prase, ale došel jsem. Problém byl v tom, že jsme nebyli ještě na úplném vrcholu – když mi to řekli, tak jsem si vzpomněl na výlet do Tater, kde jsme šli na Rysy a samozřejmě mi nikdo neřekl, že je to hora se 4-mi vrcholy, takže pokaždé, když jsem si myslel, že už jsem na vrcholu se objevil další!! Tak pře konečným výstupem jsme si udělali malou pauzu – zakousli jsme naše svačinky, někteří si dali polívku. Já jsme si s Tomoe koupil nějakou divnou věc na špejli – byla to taková rýžová hmota politá sójovou omáčkou – no HNUS, velebnosti!!! No ale Tomoe to chutnalo, tak jsem jí dal i to své ;)
Pak jsme konečně vyrazili na vrchol – fakt paráda. Počasí nám vyšlo sqěle a tak jsme si to užili. No a pomalu jsme vyrazili dolu. No musím říct, že cesta dolů byla taky docela zrádná – stačil jeden špatná krok, jedno zakopnutí a člověk by se zastavil asik až u autobusu. Ale byl to perfektní výlet. Když jsme došli dolů, nasedli jsme do autobusu z5 do Tsukuby. V autobuse se mi smály nějaké malé japonské děti – asik proto, že jsem byl utahaný jako kotě a tak mi furt padala hlava ;)
Tak jsme zdárně dorazili zpátky a vyrazili do Nynomiya House. Hodil jsem si sprchu, povečeřel jsem a upadl jsem do postele. No a zažil jsem své první zemětřesení, docela zajímavé to bylo.
Toš toť vše ze včerejšího dne. Dneska jsem byl celý den v práci, kde jsem si připravoval prezentaci na 18.11., kdy budeme mít takový seminář o tom, co kdo dělá atd. Moje školitelka bohužel dneska musela odjet do Tokia, tak jsem pracoval jen na té prezentaci a příští týden snad konečně začneme s experimenty.
Jinak jsem ve skupině ještě s jednou holčinou z Indie, docela v pohodě, ale hrozně špatně jí rozumím, mluví strašně rychle a s divným přízvukem, tak  se jí občas musím 2x zeptat, co vlastně říkala. Navíc chodí furt pozdě, vždycky jsme se domluvili na nějaký čas, že se sejdem, abychom spolu vyjeli na naše pracoviště a ono přišla vždy min. o 10 minut pozdě. Ale docela sranda je ji vidět jezdit na kole – v Indii asi není zvyklá, tak jezdí strašně pomalu a je z toho pak hrozně zadýchaná – cestu, kterou jedu s ní 15 min, bych sám ujel za 5 ;D No uvidíme, možná začnu jezdit sám ;)
Jo jinak Čechů je tu hromada, jednoho mám dokonce hned ve vedlejším kanclu, takže se tu dá i normálně pokecat. A co se těch kanclů týče, jsou to takové strašné králíárny – to se mi moc nelibí, ale budiž ;)

Toš se zatím mějte, koukněte na fotky z výletu ;)



Japonec předvádějící zázračnou mast


naše malá výprava

a bude se krájet ;)


kudlanka


jo tak tohle by mělo znamenat, že jsme ve výšce 600m a 900m je to na vrchol - no nevím, k vrcholu to tedy bylo podle mě tak 4x dál



jo tak při tomto výstupu jsem se aspoň naučil říkat "koničivá", tam zdravili snad všichni ;)

štreka jak cyp


zajímavý výhled, ale pořád ještě ne z vrcholu :(


malá pauzička před vrcholem


škoda, že nebylo jasno

nějaký chrám


tak ten šutr symbolizuje žábu s otevřenou pusou, pokud do ní hodíte kamínek a on tam zůstane, tak bude mít štěstí

samozřejmě jsme to všichni museli zkusit ;)




konečně vrchol

s Tomoe jsme se fotili navzájem ;D






sloup s nápisem "vrchol Hory Cukuby" a na něm jeden z Němců a nějaké dvě malé Japončátka

a druhý z Němců (bohužel mi vypadla jejich jména)



a jde se dolů




zajímavá fotka ;D





z leva: Australan, Němec, Švéd, Japonka (Tomoe), Čech (Kuba)




a další posvátná žába ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat