neděle 6. listopadu 2011

První víkend v Japonsku

Během prvního víkendu se nic zvláštního nedělo.
V pátek jsme měli "movie night" (= filmový večer), což je tady pravidelná páteční akce. Většinou se tato akce koná u jednoho Němce - Philippa. Jde o to, že nás sejde spousta lidí, kteří popíjejí, pojídají nějaké dobroty a někdo vždy vybere film, na který se bude koukat ;) V pátek jme se dívali na Eurotrip - dost dobrá komedie ;D
Philipp dokonce připravil i domácí sušenky - dokonce nám i říkal, je to strašně jednoduché, jelikož na mikrovelnce je výborné tlačítko "cookie-button" (= sušenkové tlačítko), což je úplně výborná věc. No když se tak na ta tlačítka dívám, tak mohou znamenat vše (viz fotky), ještě, že ktomu je anglický návod. No nicméně po filmu jsme docela pokecali a akce se protáhla cca do 4 ráno. Takže v sobotu jsem si hezky přispal a vstal jsem až někdy kolem 12h.
Zbytek soboty jsem celkem lenošil - četl jsme nějaké články, připravoval si prezentaci, kterou tady budu mít za 14 dní, no a čekal na příjezd mého školitele z Pardubic, pro něhož jsem měl klíče od jeho pokoje. No takže jsem tak trochu prolenošil celou sobotu.
No a dnes (v neděli) jsem v lenošení trošičku pokračoval, tedy aspoň dopoledne. Odpoledne jsem se konečně přinutil k tomu, abych kouknul na data a začal psát článek, který musím/bych měl odeslat do konce roku, nicméně do konce listopadu bych jej chtěl mít hotov, pak musí projít recenzí (viď Romane ;) ) no a pak jej teprve budu posílat, tak mám co dělat.

Jinak musím zatím říct, že je tu docela draho, ale možná je to tím, že člověk zpočátku utrácí za věci, které ani tak moc nepotřebuje ;) No pivo tu je hodně drahé na naše poměry!! Ale ujde ;) No uvidíme časem. Jinak v obchodě je sranda nakupovat, prakticky na žádném výrobku není anglický popis (proč taky ;) )  no a občas člověk nepozná ani z obrázku, co vlastně kupuje ;D Ale já se raději v obchodě zeptám, sice ta obsluha tam moc anglicky neumí, ale sůl a olej mi najít pomohli. Co se jídla týče, tak v NIMSu jsou jídelny, takže je lepší si zajít na oběd tam a na véču, nebo přes víkend si kupuju taková ta hotová jídla - zaprvé člověk vidí, co to je, a zadruhé je to levnější a rychlejší, než kdybych si vařil sám.

Toť asik vše z tohoto týdne, koukněte na fotky z bytu ;) No a příští týden bych měl už začít i něco dělat v laborkách, tak jsem zvědav ;)
Toš se zatím mějte!!


hlavní vstup se schůdkem pro oddělení bytu, kde se chodí v čisté obuvi a ve špinavé/venkovní

kuchyňka

mikrovlnka - docela zajímavá tlačítka ;)


koupeln a záchod s multifunkčním prkýnkem


ložnice

pracovní stůl
zbytek pokoje, za závěsem je balkón, ale už je tma, tak jsem ho nefotil ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat